M manufer55 Guest 24 Diciembre 2010 #26 Los Stukas en la sala Hawai de Riosa en los años 80, leyenda de la musica rock Asturiana
MARIUKA ASTURIAS 24 Diciembre 2010 #28 uuff y ahora el de Aviles de mis amigos los Irónicos,......towevoooooooooo vuelve
M manufer55 Guest 24 Diciembre 2010 #33 Otro maravilloso coro , El Coro Minero de Turon , Mieres ,con una canción emblematica para todos los Asturianos
Otro maravilloso coro , El Coro Minero de Turon , Mieres ,con una canción emblematica para todos los Asturianos
M manufer55 Guest 24 Diciembre 2010 #34 Sencillamente , IMPRESIONANTE , casi como la cantaba el mio Pa
V veguin Participativ@ 24 Diciembre 2010 #35 Venga Manu cancios asgaya, que esto furrula (muchas canciones, que esto funciona)
M manufer55 Guest 24 Diciembre 2010 #41 Ahi pa que lo canteis Valamé, valamé, mio tio coxu rompió un pie y despues que lu rompió llevolu a Santu Medé Yo caseme con un vieyu por h.artame de riir puse-y la cama nun altu y nun se podia subir San Xulian de los Carriles que tas cerca d' Ardisana Axuntate al de Porrúa qu' é el que cueye las castañas A bailar el Pericote vino Xicu de la Braña Con madreñes y escarpinos y una faxa colorada
Ahi pa que lo canteis Valamé, valamé, mio tio coxu rompió un pie y despues que lu rompió llevolu a Santu Medé Yo caseme con un vieyu por h.artame de riir puse-y la cama nun altu y nun se podia subir San Xulian de los Carriles que tas cerca d' Ardisana Axuntate al de Porrúa qu' é el que cueye las castañas A bailar el Pericote vino Xicu de la Braña Con madreñes y escarpinos y una faxa colorada
M manufer55 Guest 24 Diciembre 2010 #42 Pa que aprendais en casa a bailar el Salton , paso a paso y enseñarlo a vuestros nenos